טלפון 052-3883596

פקס 052-3883596

מייל itamar@sahkanim.com

ארגון אירועים – 5 טעויות שכדאי להימנע מהן

ארגון אירוע יכול להיות תהליך מרגש וכיפי במיוחד, אך חשוב שהוא ייעשה בצורה מקצועית ונכונה כדי שהוא יוכתר בהצלחה בסיומו. למרות שתכנון והפקה של אירוע בצורה עצמאית הוא עניין זורם ומהנה, חשוב לזכור כי הוא כולל לא מעט שלבים ותהליכים שיש לדבוק בהם מההתחלה ועד הסוף כדי למנוע טעויות קריטיות שעשויות לפגוע באיכות האירוע.

לכן אם אתם מתכננים לארגן אירוע בקרוב, כדאי שתכירו כמה טעויות נפוצות שמארגני אירועים נופלים בהם כדי שתוכלו להימנע מהם מראש:

1 – בחירת מיקום לא מתאים לקיום האירוע

הלוקיישן הוא המרכיב המרכזי ביותר בהפקה ותכנון של אירוע, ולכן עליו להיות תואם לקונספט ואופי האירוע כדי להעניק למשתתפים את החוויה המושלמת מהאירוע. כשבוחרים מקום קטן ולא מרווח מספיק עבור כמות גדולה של משתתפים זה יכול לפגוע באיכות האירוע, וכך גם ההיפך – אם בוחרים מקום גדול מדי לכמות האנשים שמגיעה, זה יכול לפגוע בחוויה ובאווירה הכללית כיוון שהמקום נראה ריק מאנשים.

2 – תכנון לו"ז לא גמיש של מהלך האירוע

קביעת לוח זמנים באירוע היא מהותית לכל ארגון אירוע, אך יש להקפיד לקבוע לו"ז כמה שיותר גמיש שיוכל להתאים לכל מיני שינויים ותוספות שיתרחשו במהלך האירוע. לו"ז שאינו גמיש יכול לפגוע במהלך התקין של האירוע, לגרוע משלבים מתוכננים שלו ולא לאפשר למשתתפים לקבל את החוויה המושלמת.

3 – מיעוט של אטרקציות ופעילויות באירוע

אירוע מוצלח ומהנה הוא כזה הכולל בתוכו מגוון של אטרקציות ופעילויות שמעשירות את החוויה הכללית של המשתתפים, ולכן חשוב לשלב בכל אירוע את הכמות הנכונה והמתאימה של הפעילויות נוסף לבחירת אטרקציות מותאמות לאופי האירוע שנערך. כמות קטנה מדי של פעילויות יכולה לגרום למשתתפים חוסר נוחות, אכזבה ופגיעה כללית באווירה הכיפית של האירוע.

4 – בחירת מוזיקה שלא מתאימה לאופי האירוע

למוזיקה יש השפעה רבה על אופי ומהלך האירוע, כך שגם מבחינה הזו חשוב להקפיד ולבחור את הסגנון המוזיקלי המתאים ביותר לסוג האירוע שנערך. גם אם לא מדובר על אירוע בו המשתתפים יכולים לרקוד בתוך רחבת ריקודים ייעודית לכך, יש לבחור סגנון מוזיקה שיתאים לאווירה של כל האירוע באמצעות נגנים מקצועיים, הרכבים מוסיקליים לאירועים או אפילו תקליטן שירים את מצב הרוח באירוע.

5 – בחירת ספקים לא מקצועיים לאירוע

ארגון אירועים כרוך ביצירת קשר עם ספקים שונים שמעניקים שירותים מקצועיים במהלך האירוע, ולכן הצלחת האירוע תלויה גם בסוג ואיכות הספקים שבוחרים. במקרה הזה חשוב לבחור רק ספקים מקצועיים בתחום האירועים, ולא לשים דגש רק על מחיר ועלויות נמוכות שהספקים השונים מציעים עבור שירותיהם.

כיצד אפשר לתכנון אירוע מוצלח ללא טעויות?

הדרך הטובה ביותר לארגן ולתכנן אירוע מוצלח וחף מטעויות היא באמצעות ייעוץ וליווי של חברת הפקה מקצועית בתחום. אנו בחברת "איתמר שחקנים" מתמחים בתכנון, ארגון והפקה של אירועים אומנותיים ייחודיים ולא שגרתיים המשלבים מגוון של תכנים אומנותיים שמעצימים את חוויית האירוע והמשתתפים.

 

עיצוב אתר-יעל דר עיצוב אישי בע”מ בניית אתר- SM Design