טלפון 052-3883596

פקס 052-3883596

מייל itamar@sahkanim.com

חץ גלילה

דמויות שטח

דמויות שטח לאירועים

מופעי דמויות שטח לאירועים אשר יצבעו לכם את האירוע בכל צבע שרק תרצו, לחברתנו הרפרטואר העשיר ביותר בישראל המונה כ- 4,000 תלבושות!

כך שניתן להתאים את אופי התלבושות של האמנים על פי קונספט האירוע.

 

העשירו את האירוע שלכם עם דמויות שטח לאירועים

 

כאשר אנו מגיעים לאירוע מסוים שהוזמנו אליו, בין אם במיוחד ובין אם כחלק מאירועי הרשות המקומית וכיוצא בזה, אנו נתקלים בלא מעט אטרקציות שנמצאות שם, כחלק מן התפאורה של האירוע עצמו. אחד האטרקציות הגדולות ביותר היא אותן דמויות שטח לאירועים בהן אנו נתקלים בכל אירוע וכל דמות שטח מהווה את האטרקציה הייחודית מבחינתה.

דמויות שטח לאירועים

בכל אירוע אנו יכולים לראות מגוון מאוד גדול של מופעי דמויות שטח לאירועים ומיטב האסכולות האמנותיות מוצגות לנו באירועים הללו. בשילוב של מוזיקה ומשחקים אנו יכולים ליהנות מכל דמות שטח שניתקל בה. דמות שטח שתמיד נהנה להתבונן בה היא פסל דומם אנושי אלו הם אותן דמויות שטח מדהימות, שעומדות קופאות במקומן במשך שעות, ותמיד צריך למצוא את הדרך להזיז אותן, לרוב על ידי הטלת מטבע לתוך כלי שנמצא למרגלותיהן או פשוט להמתין בסבלנות עד שהדמויות ישנו תנוחה.

 

דמויות שטח נוספות יכולות להיות פנטומימאים

 

הפנטומימה היא אמנות רחוב מובהקת, ואי אפשר למצוא תאטרון רחוב שבו אין פנטומימאי אחד לפחות. מדובר באסכולה אמנותית שיוצרת אינטראקציה עם הקהל בצורה האופטימלית, ומכיוון שאין שום צורך בדיבורים, הפעולות והמעשים נדברים בשם כולם. כאשר אנו המפיקים של האירוע, כדאי לנו לחשוב על דמות שטח אחת לפחות שתסתובב בין האנשים ותשעשע אותם. החבירה בדמויות השטח השונות יכולה להתבסס על סמך ידע כללי של הפקת האירוע או על ידי התייעצות עם אנשי המקצוע מן התחום המדובר.

חברת איתמר שחקנים מייחדת את שירותיה במתן ייעוץ של התאמה בין אירועים ובין אסכולות האמנות שניתן להשתמש בה באירוע עצמו. כמו כן, מציעה החברה מגוון מאוד גדול של דמויות שטח לאירועים וכן שירותי תרבות ובידור, ומתוך הרעיונות היצירתיים שלה היא יכולה להתאים בין צורכי הלקוח ובין היצע האמנים הרבים שברשותה.

יש לכם שאלות נוספות בנוגע למופעי דמויות שטח? צרו עימנו קשר ונשמח לסייע בכל!

עיצוב אתר-יעל דר עיצוב אישי בע”מ בניית אתר- SM Design