טלפון 052-3883596

פקס 052-3883596

מייל itamar@sahkanim.com

חץ גלילה

להטוטנים

דמויות שטח,מייצגים אומנותיים,להטוטנים והולכי קביים אשר יצבעו לכם את האירוע בכל צבע שרק תרצו, לחברתנו הרפרטואר העשיר ביותר בישראל המונה כ- 4,000 תלבושות!

 

כך שניתן להתאים את אופי התלבושות של האמנים על פי קונספט האירוע

 

בהתכנסויות מאורגנות של אנשים אנו תמיד נחפש את האטרקציות שידהימו אותנו, הלהטוטנים והולכי קביים שימשכו אותנו בהתלהבות יתרה אליהן, והכוונה היא לפעולות שלא נראה בכל יום. לכל אירוע שהוא מבקשים המארגנים להביא את האלמנט שיוכל להפתיע את הקהל, כמובן רק במידה ומדובר באירוע שאינו רשמי או טקסי בצורה רצינית. אטרקציה שתמיד כייף לראות באירועים גדולים היא להטוטנים.

 

כבר שנים רבות, להטוטנות מצליחה לרתק אנשים אל הכיסאות שלהם בקרקסים השונים, ובכל פעם שאנו רואים להטוטן או להטוטנית מבצעים פעלול מסוכן, כמו הליכה על חבל גבוה, או קפיצה ממקומות גבוהים ללא רשת ביטחון, אנו מחסירים פעימה.

 
תיאטרון רחוב - מופעי קרקס - איתמר שחקנים

להטוטנים יכולים להיות גולת הכותרת באירועים שאליהם הם מוזמנים, ואם נזמין לאירוע שלנו להטוטן שיכול לבצע מספר פעולות מיוחדות, נוכל להכתיר את האירוע כהצלחה. יש סוגים רבים של אירועים ולכל אחד מן הסוגים ניתן להתאים סוג אחר של מפעילים. אחד הסוגים הוא התחום של להטוטנות, כשההתמחות של להטוטן היא ביצוע פעולות מיוחדות שאנשים שאינם מיומנים לא יוכלו לעשות זאת ללא הכשרה נכונה ומתאימה וללא זמן אימונים ממושך.

 

אחת הדוגמאות הפופולאריות ביותר היא ארגון מסיבת יום הולדת לילדים שלנו. העניין שתלוי גם בגיל הילדים וצריך להתאים את האטרקציה לקהל, אך בהחלט ניתן להזמין להטוטנית שתוכל לבוא ולבצע את התרגילים שהיא יודעת. את תרגילי הלהטוטנות היא תוכל לעשות גם אל מול קהל של מבוגרים, אך להופיע מול ילדים זוהי אחת החוויות המדהימות ביותר שיש למפעילי אירועים, לכל להטוטן באשר הוא.

 

תרגילי להטוטנות לא תמיד אפשר לעשות בפני עצמם, ולא אחת אנו יכולים לראות ליצנים רבים, שבמקביל לצחוק שעליו הם אמונים, הם גם מבצעים תרגילי קוסמות וגם מיצגים לאירועים, והם כמובן גם להטוטנים בפני עצמם.

 

מעבר לימי הולדת ודומיהם, אנו גם יכולים להשתמש בשירותי להטוטנות של בעלי המקצוע גם אם אנו פשוט רוצים להעביר את האווירה המתאימה לאירוע השקה של כל דבר אחר. טרנד מאוד פופולארי היום הוא להזמין אמני ג'גלינג ולהטוטנות לתצוגות אופנה ותכשיטים, כמו גם לפרמיירות של הצגות וסרטים.

 

המטרה היא לתת לאורחים ולמוזמנים את ההרגשה שהם עוברים החוויה שלשמה הם הגיעו עם ערך מוסף. מדובר בתחום שלא נחשב רק למקצועי אלא גם לאמנותי, וזוהי הדרך של האנשים הללו להביע את עצמם, כאשר הם מחברים בין גוף האדם ובין החפצים הדוממים שסביבו.

כאשר פונים לחברת איתמר שחקנים, המטרה היא לקבל את היחס הטוב ביותר ואת השירות המקצועי שנדרש על מנת שיימצא פתרון אמנותי לכל צורך שהוא בין אם זה לוליין או שחקני רחוב, והיחס האישי שכל לקוח מקבל הוא מה שנותן לשחקנים והאמנים שהם חלק מן החברה הזו להביא לכל אירוע שהן מופיעים בו.

עיצוב אתר-יעל דר עיצוב אישי בע”מ בניית אתר- SM Design