טלפון 052-3883596

פקס 052-3883596

מייל itamar@sahkanim.com

חץ גלילה

פסלים חיים

פסלים חיים לאירועים – קווים לדמותם 

המחשבה על פסלים חיים היא מחשבה שלא תמיד נשמעת הגיונית יותר מדי, שהרי פסלים הם אינם חיים אלא יצירות שעשויות מחומר דומם והם דוממים בעצמם. : underline;">פסלים חיים הם בני אדם רגילים שכישרונם מתבטא ביכולת שלהם להתאפר ולהתלבש ממש כמו פסלים אמיתיים ולהישאר באותה פוזיציה לאורך זמן רב, אפילו שעות.

מה מיוחד בפסלים חיים לאירועים?

פסלים חיים הם אמנם שחיים על פי אסכולת משחק שונה לחלוטין משחקנים אחרים, משום שאם השחקנים הרגילים שאנו מכירים הם פעילים מאוד ועושים הכל על מנת שישימו אליהם לב, אז כאן מדובר על משהו שונה.

מטרתם של אותם פסלים חיים היא לא לעשות כלום, אלא לבטא את האמנות שלהם על ידי אי הזזת אף שריר, גדול כקטן, ואפילו את המצמוצים בעיניים כמעט ולא רואים. התרבות של פסלים חיים לאירועים היא כל כך פופולארית היום עד שניתן למצוא מדי פעם פסטיבל שלם שמוקדש אך ורק לאמנות של פסלים חיים, ואלו הם אחד הטרנדים הנפוצים ביותר באירועים שמבקשים גם להראות תפאורה שהיא מעבר לבנאלי.

מה מיוחד בפסלים חיים? | מופע פסלים חיים - איתמר שחקנים בע"מ

מה מיוחד בפסלים חיים? | מופע פסלים חיים – איתמר שחקנים בע"מ

איפה ניתן לראות פסלים חיים?

אחד הביטויים המוכרים ביותר של פסלים חיים היא אלו שנמצאים בפארקים ובקניונים, שמטרתם היא לעניין את העוברים והשבים, ומצד העוברים על פניהם המטרה היא לראות כיצד ומתי יזיזו אותם פסלים חיים את איברי הגוף שלהם. ישנם פסלי אנוש שכאלה שיזוזו רק אם יטילו מטבע לתוך כובע או כלי קיבול אחר שנמצא למרגלותיהם. זוהי בהחלט גם כן דרך להתפרנס.

לחברת איתמר שחקנים יש רפרטואר מאוד גדול של אטרקציות לכל אירוע שמתבקש, ובאמצעות היחס האישי שאנשי החברה מעניקים לכל לקוח, ניתן תמיד למצוא את כל הפתרונות המתאימים לצרכי הלקוחות השונים. מעבר לכך, יכולים אנשי המקצוע של החברה להציע את הרעיונות היצירתיים ביותר בהתאם לרצונות הלקוחות, ואף לספק את היצע השחקנים הנדרש לכך.

יש לכם שאלות נוספות בנוגע למופע פסלים חיים? צרו איתנו קשר ונשמח לעזור בכל!

עוד יכול לעניין אתכם:

 

עיצוב אתר-יעל דר עיצוב אישי בע”מ בניית אתר- SM Design